Sean Baker přináší na filmová plátna témata, která na nich nevidí a chybí mu
„Strašně rád objevuje pro něj neznámé světy a na začátku je skoro až novinářsky prozkoumává, aby nasbíral materiál, a pak vytvoří fiktivní příběh, zasadí ho na místo, které skutečně existuje, a pak už se jen nechá unášet,“ popisuje Willem Dafoe práci režiséra. „Pamatuji si, že to bylo v roce 2011; jel jsem zrovna do zábavního parku v Orlandu a vyprávěl jsem o tom Seanovi…, o dětech, které jsem viděl, jak si hrají u dálnice plné aut jen pár minut od všech těch zábavních parků…, pořád se nám to pak honilo hlavou, " vzpomíná Bergoch. „Přišlo mi to fascinující, docela smutné, téma, o kterém bychom měli natočit film,“ dodává Sean Baker.
Silný scénář, autentičtí protagonisté a borůvkový motel
„Scénář byl skutečně silný, ale korunu tomu nasadilo, jak do sebe všechno zapadlo – obsazení, místo,“ vzpomíná Dafoe. Ve filmu se potkávají herci, neherci i skuteční místní obyvatelé z okolí floridského Disney Worldu. „To krásné na práci s lidmi, pro něž je filmování něco úplně nového je to, že jsou do toho naprosto ponoření. S ničím to nesrovnávají, není to překombinované,“ pokračuje Willem Dafoe. I motel jako by představoval ve filmu postavu samu o sobě. „Když jsem dorazil a viděl barvu motelu, říkal jsem si, že už je to trochu přes čáru, ale Sean řekl: „To jsme neudělali my, takhle to tu vypadá,“ vypráví Willem Dafoe. Režisér Sean Baker, podle hodnocení Detroit News, uvádí do českých kin „jeden z nejpůsobivějších a nejupřímnějších portrétů období dětství, dojemný a výstižný snímek zachycující americký život v roce 2017.“